Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

10.06.2008

Monday:Where Jon goes to the Tokyo Post office with a large parcel.Then goes to the Movies.

今朝 私 は ようびんきょこう に いきました。私 は おきい こずつみ を おくうりました。ちょっと たかい です。This morning I went to the Post Office. I sent a large parcel. A little expensive.

今日 私 は えいが に 行きました。 IRON MAN を 見ました。よかった。たのしかった です。
Today I went to the Movies. I saw Iron Man.It was good. I had a good time.

No comments: