Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

10.12.2008

Training run with Russ

今朝 こうきょ に いった RUSS さん に 会いました。私 たち は 十 きろ を はしりました。よかった。たのしかった です。そして ぐうぜん に  ゆか さん と ちば さん に 会いました。
それ から カフェ に 行きました。コーヒ と けーき を 食べました。おいしかった です。
そして FLEA MARKET に 行きました が ちょっと おもしろくない。
This morning I went to Imperial Palace and met Russ. We ran 10km. It was good. I enjoyed myself.
And coincidentally we met Yuka-san and Chiba-san.
Then I had coffee and cake at cafe. It was delicious.
After that I went to Flea Market but it was not very interesting.

No comments: