Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

9.27.2012

Writing Blog and running

今日 はいい てんき です。たぶん、ちょっと あつい です 今朝は私 の BLOG を書きました.楽しかったです。 昨日 私 は ODA FIELD に 行って NAMBANNERS に 会いました。よかった。 すぐ を 走ります.楽しみ。 いま 私 は げんき です。ぐらい 68 kろ。まま。 Nice weather today. Maybe a little warm. This morning I wrote my blog.That was fun. Yesterday I went to Oda Field to meet the Nambanners ( running club). Went well. Soon I will go running.Looking forward to that. Now I am well. About 68 kilos. that's so so.

No comments: