Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

9.25.2012

Tomb/Bike/Oda tomorrow I hope.

 今日 はいい てんき です。
今朝 私 は 辻堂 に  あるいづみさん の はか に行きました。
そして、私 は じてんしゃ 三 十 分 を しました。とてもむずかし。
明日 私 はODA FIELD に いく つもり です。
Nice weather today.
This morning I went to Izumi san's tomb.
After that I rode the ( exercise) bike for 30 minutes. Very hard.
Tomorrow I will try to get to Oda Field.





No comments: