Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

9.18.2012

Brunch/Hair Cut/Run

けさ 私 たち BUDDAHSBELLY に 行きました。MERRIWYN に あいますひた。BRUNCH をたびました。。たのしかった です。
そして かぜ せんせい に あいました。よかった。それ からSTUART さん に あいました。私 たち さん じゅ 分 を 走りました。よかった。
This morning we went to Buddhas Belly and met Merriwyn. We ate Bunch with her and had a good time.
Then i met the hair dresser. It went well.
After that I met Stuart. We ran together for 30 minutes. It was a good run.

No comments: