Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

9.24.2009

Running/Shopping/ Visa Application to China

昨日 私 は 代々木 こえん に いって NAMBANNERS に 会いました。私 たち は たくさん を 走りました。そして RESTAURANT に 行きました。たのしかった です。
Yesterday I went to Yoyogi Park and met the Nambanners. We did lots of running. After that we went to a restaurant for dinner. I had an enjoyable time.
今日六本木 に ある ちゅごく たいしかん に 行きました。おもしろいかった です。
Today I went to the Chinese Embassey in Roppongi. It was very interesting.
それ から BANANA REPUBLIC に いって あたらし T SHIRT をかいました。よかった。
After that I went to the Banana Republic shop and purchased a new T shirt. That was good.
ゆyがった 四 じ 60 分 かん を 走りました。けんぺき。
Just before sunset at 4 O`clock I ran for 60 minutes. Easy.

No comments: