Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

9.27.2009

Fair Half Marathon race on Humid day.

今朝 私 は わたらせ に いって HALF MARATHON に しました。 ちょっと よかった です。ちょっと あつい です。わたらせ とい です。
たくさん NAMBANNERS に 会いました。たのしかった です。
そして すも を 観ました。私 は すも が だい すき です。
This morning I went to Watarase and ran a half Marathon race. It went fairly well. It was a little hot. Watarase is far away.
I met lots of Nambanners. I had a good time.
After that I watched the Sumo Wrestling. I like Sumo very much.

No comments: