Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

11.30.2008

Lunch with Chiba san

今日 私 は CHIBA-さん に 会いました。私 たち BB に 行きました。たのしかった です。と PETER に 会いました。いい 人 です。
Today I met Chiba-san. We went to Buddhas belly. Had a good time. And I met Peter. They are both nice people.

1 comment:

Christian said...

ちばさん に よろしく!

楽しんで ください