Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

11.10.2008

Busy day:Bank:BB:Concert Tickets;New Battery

銀行 に 行きました。そして BB に 行きました。FISH N CHIPS を 食べました。とても おいしかった です。I went to the bank today. And then to BB for lunch. I had Fish and Chips. Very tasty.
今朝 私 は こんさあと の きっぷ を 買いました。LEONARD
COHEN.ちょっとたかい です。でも 私 は しあわせ です。だい すき です。This morning I purchased tickets to the leonard Cohen Concert. A little expensive but I am happy. I like him a lot.
それ から あたらし 車 の 電池 を 買いました。Then I purchased a new battery for the car.
今日 私 は 三 きろ を はしりました。やすみです。Today I ran 3 Km. I am at the moment having a rest.

No comments: