Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

12.09.2010

track training went well/Nice meal with Nambanners/Movies and dinner out tonight.

昨日 私 は ODA FIELD で TRAINING を しました。よかった。
そして 私 たち INDIAN RESTAURANT に 行きました。たのし かった です。
私 は NAMBAN CLUB が だい すき です。
今日 私 は えいが に 行きます。楽しみ。まず やきとりや に 行きます。すごい!


 

No comments: