Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

12.07.2010

New Shoes/Good run

今日 は いい てんき です。私 は あたらし こつ を かいました。すごい。
15きろ を 走りました。よかった です。
いま 私 は ちょっと でぶ です。 まだ 私 の あし ちょっと いたい です。
Good weather today.
I purchased some new shoes. Great.
I ran 15 Km. Went well. I am a little fat at the moment. My leg is still a little sore.

No comments: