Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

5.04.2010

New curtains/Gym/Rain

今朝 あたらし かあてん を かいました。すごい !
そして じむ に 行きました。30分 かん ELIPTICAL を しました。まま
今日 たくさん 雨 が ふって いました。
私 の あし が いたい です。
Today I purchased some new curtains. Great.
Then I went to the Gym. I did 30 minutes on the Eliptical trainer machine. So so.
Today it rained a lot.
My leg hurts.

No comments: