Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

5.25.2010

Lunch with Stuart/Pool again

今日 私 は BB に 行きました。Stuart に 会いました。たのしかった です。そして 私 は プール に 行きました。よかった。
まだ でも 私 は プール が すき じゃ ない。
まだ 私 の 足 が いたい です。しあわせ じゃ ない!
Today I went to BB. I met Stuart. I had an enjoyable time.
Then I went to the swimming pool. It went well.
But I still do not like the Pool.
My leg is still sore.
I am unhappy.

No comments: