Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

1.12.2010

Hot day/Good run/Good result with dietician

昨日 は とても てても あつい です。44ど!!
まず わたし は BB に 行きました。私 の 従妹 に 会いました。たのしかった です。そして ジム に 行きました。
今日 私 は 14 きろ を 走りました。よかった。
それ から 私 の DIETICIAN に 会いました。すごい!!よかった。
Yesterday was very very hot. 44 degrees!!.
First i went to Buddhas belly. I met my cousin. We had a good time.
Then I went to the Gym. It went well.
Today I ran 14 Km. It went well.
Then I met my dietician. Great! It went well.

No comments: