Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

1.21.2010

Good run/Many kitchen applicances purchased.

今朝 私 は 8きろ を 走りました。よかった。
そして 私 は ぢあどkろ しょうてん に 行きました。たくさん 継電器 を かいました。すばらしかった です。
それ から ATHLETICS に 行きました。たのしみかった です。
This morning I ran 8 Km. It went well.
Then I went to the kitchen shop. I purchased many electrical applicances. Great!
Then I went to the Athletics. I had a good time.

No comments: