Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

12.17.2009

Very wet day/Very enjoyable Lunch/Good run in rain.

たくさん 雨 が ふって いました。MELBOURNE の てんき は とても へn です。
BB に 行きました。GERARD と STUART を 会いました。たのしかった です。
そして 13きろ を 走りました。びしょ びしょ。
まだ 私 の 足 ちょっと いたい です。
いま 64.5キロです。よかった。
Very wet today. Melbourne's weather is very strange.
I went to Buddhas Belly. I met Staurt and Gerard. I had a good time.
Then I ran 13 km. I got very wet.My leg is still a little sore.
Now I weigh 64.5 kgm. Thats good.

No comments: