Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

12.09.2009

Fine day/Met Builder/Spinning class.

今日 は いい てんき です。
私 は BB に 行きました。
そして 建築業者 に会いました。よかった。
それ から ジム に 行きました。SPINNING を しました。よかった。
 Fine weather today.
I went to Buddhas Belly.
After that I met the builder. It went well.
Then I went to the gym. I did a Spinning class. It went well.

NEW WORD:
Kenchikugyousha=builder= 建築業者=けんちくぎょうしゃ

No comments: