Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

11.03.2009

Great view of Mt Fuji from Apartment/Good run

今日 は いい てんき です。でも ちょっと さむい です。
今朝 私 は 四 十 かい に のぼりました。そして 富士山 を 見ました。すごい!!!
それ から 11 きろ を 走りました。よかった。私 の あし ちょっと いたい です。
いま 66.4 きろ。ちょっと まま です。
今日 私 は AUSTRALIA に 行きます。たのしみ。
Good weather today. But a little cool.
I went up to the 40th floor this morning. I saw Mt Fuji. Great!!
Then I ran 11Km. It went well. My leg is a little sore.
Now I weigh 66.4. Thats almost so so.
Today I go to Australia. I am looking forward to that.

No comments: