Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

11.02.2009

Great BBQ/Met old Friend/Back sore/Cold

昨日 私 は あかばね に 行きました。 十 きろ レス です。だけ ま ま です。
そして BBQ を しました。とても たのあしかった です。
今日 RUSS に 会いました。たのしかった です。
五 きろ を 走りました。よかった。いま 私 の せなか こっと いたい です。
ちょっと かぜ です。
いま 66.7 きろ。悪いです よ。
Yesterday I went to Akabane.
I raced 10Km. Result was only so so.
After that I had a BBQ. I had a great time.
Today I met Russ. I had a good time.
I ran 5 Km today.
At the moment my back is sore.
I have a small cold.
I weigh 66.7 Kgm. That is bad!

No comments: