Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

8.10.2009

Dentist/Run with Stuart

今日 十 じ 私 は はいしゃ に 行きました。よかった。
そして 私 の ともだち STUART さん に あって じょぎんぐ に しました。11きろ を はしりました。
At 10 O'Clock today I went to the dentist. It went well.
Then I met my friend Stuart and we went running. We ran 11 Km.

No comments: