Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

7.29.2009

I had a serious head cold/Today I am well.

昨日 私 は かぜ を ひきました。私 は 十 きろ を はしりました。 ま ま です。
いま げんき です。まず BB に 行きました。そして 九 きろ を はしりました。よかった。
Yesterday I had a cold. I ran 10Km. So so.
Today I am fine. First I went to Buddhas Belly. Then I ran 9 Km. It went well.

No comments: