Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

7.28.2009

Body better/Good race/Film Festival

いま 私 の せなか ちょっと げんき です。私 の 足 いい です。しあわせ。At the moment my back is not bad. My legs are good. I am happy.
ど よび 私 は GILWELL に 行きました。いなか。
とても とい です。たじゅさん おきい 山 です。私 の レ-ス が よかった です。PB です! すごい!On saturday I went to gilwell. In the country side. Very far.Many big mountains.My race went well. I ran a Personal Best. Great!
にち よび 私 は National Gallery いった mayumi さん に あいました。たのしかった です。On Sunday I went to the National Gallery and met Mayumi san. I had a good time.

昨日 私 は Film Festival に 行きました。French の えいが を 見ました。とても おもいしろいかった です。ちょっと へん です。でも 私 は かんどうしました。Yesterday I went to the Film Festival. I saw a French Film. Very interesting. A little strange. But I was impressed.
 

No comments: