Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

3.22.2013

Running and eating !

水曜日 は 私 たち と MATTHEW と ひろみ さん と 睦美 森 に 行きました。走りました。よかった。私の 足のちょっと いたい です。 On Wednesday we went with Matthew,Hiromi San and Mutsumi San to the Forrest.Went running. It went well. My leg is a little sore. そして 私 たち ADRIAN に 会いました。すし RESTAURANT に 行きました。とても 混んでいます。でも 楽しかった です。 After that we met Adrian and went to a Sushi Restaurant. It was very crowded. But we had an enjoyable time.

No comments: