Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

12.26.2011

Shopping/short run

今日は てんき いい です。でも ちょっと 雨 がふっていました。
今朝 私は SHOPS に いきました。たいへん こんで いました。わるいですよ。
今日 三 きろ を 走りました。いま げんき です。
Today the weather fine. But we had a little rain.
In the morning I went to the shops. Terribly crowded. Not good.
I ran 3 Km today. Now I am healthy.

No comments: