Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

8.11.2010

Tooth out/Good run in the rain/good lunch

昨日 私 は はいしゃ に 行きました。歯 を ぬえてもらった。ちょっと よかった。ちょっと いたい です。Yesterday I went to the Dentist. I had a tooth taken out. It went fairly well. A little painful.

今日 は たくさん 雨 が ふって いました。Today it rained a lot.
STUART さん に 会いました。私 たち bbに 行きました。よかった。Today I met Stuart. We went to Buddhas Belly (BB). It went well.

私 は 60 分 かん を 走りました。よかった。Today I ran for 60 minutes. It went well.

No comments: