Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

6.19.2009

Lunch in Oakleigh/easy run/Ballarat tomorrow

今朝 とても さむい です。ご ど !!
私 は OAKLEIGH に いって ひる ごはん を たべました。
そして 三 きろ を はしりました。いま 私 は げんき です。明日 私 は BALLARAT に 行きます。15 きろ レース です。
BALLARAT は たいへん とい です。
This morning it was very cold. 5 degrees.
I went to Oakleigh for lunch.
Then I ran 3 Km.At the moment I am healthy.
Tomorrow I am going to Ballarat. 15 Km race. Ballarat is very far away.

No comments: