Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

1.14.2009

Race went well/Very hot today

昨日 の らsく は よかった です。しあわせ。でも 私 の せなか ちょっといたい です。
いま たいへん あつい です。十 じ は 32 ど!今日 は39 ど !!あつい です よ!
Yesterday's race went well. I am happy.Even though my back is a little sore.
Now it is very hot. At 10AM it was 32 degrees. Today will be 39 degrees. Thats hot.
今日 私 は あたらし running  くつ を 買いました。すごい!
そして 私 は bb に 行きました。
それ から じょぎんぐ を しました。55分 かん。 よかった。
Today I purchased some new running shoes. Great.
Then I went to Buddhas belly.
After that I ran for 55 minutes. It went well.

No comments: