Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

12.09.2008

Flower Power/BB/Run in the rain

今日 は とても 雨 が ふって いました。でも 私 は じょぎんぐ を しました。十 きろ かん。たのしかった です。
そして は 私 は にわ や に 行きました。Discount Night. よかった。
Today there was lots of rain. But I still ran 10 Km and enjoyed it.
I then went to the garden Shop. It was Discount Night. All went well.

No comments: